torek, 30. november 2010

Moja prva blog nagrada...

Dobila sem prvo blog nagrado! Hvala Simona! Full se jo bila vesela!



Nagrada pa vsebuje tudi naloge, ki sem jih z veseljem naredila... Pa pojdimo na delo! :)
1. Zahvaliti se osebi, ki je podelila nagrado.
2. Zapisati 7 stvari o sebi.
3. Nagraditi 15 ustvarjallnih blogov in jih obvestiti o nagradi.

Sedem stvari o meni:
1. Sem tipična BIKICA - trmasta! In ponosna na to!
2. Obožujem KAKATUSE! Doma jih imam preko 50 različnih vrst...
3. Rada POHAJKUJEM...če bi imela denar in čas, bi prepotovala cel svet...ampak vedno se bi vrnila domov - v našo malo malo deželico, ki jo imam najraje.
4. Skoraj vsak večer si v sobi prižgem dišečo SVEČKO...to me pomirja in sprošča, pa še blazno romantično se mi zdi! :)
5. USTVARJANJE & BRANJE...to sta dve stvari, ki sta del mene...
6. Sladkarija, kateri se ne morem upreti...SNICKERS! Mnjami! :)
7. Že od malega si želim imeti PSA, vendar do sedaj mi to še ni bilo usojeno...upam, da bo nekega dne prišel dan, ko se bom lahko pohvalila, da imam tudi jaz malo kosmato kepico...

Nagrado pa podeljujem:
Moi
Janji
Maji
Vladki
BojiMoji
Sonji
Alenki
Mateji
Heleni
Snowflake
Mravljici
Andreji
Marni
Mojci
Suzi

Upam, da se jo boste vesele tako jaz, in da vam bo polepšala dan!

11 komentarjev:

  1. Mi je, mi je ♥♥♥ Pa še kako. Janja, hvala za prijetno presenečenje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem ful vesela nagradice, hvala, ker si mi polepšala dan :) Zanimivo te je bilo tudi še malo spoznati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za nagrado, sem vesela in počaščena.
    Bom objavila na blogu, ti pa še naprej uživaj v ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za nagradico, z veseljem jo sprejmem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za nagradico mi je prav lepo polepšala dan!

    OdgovoriIzbriši
  6. The European Board suitable for Standardization (CEN) posted Durante 14986 such as a popular
    designed for the manufacture of fiends for replacements operating in risky topics.
    Whack your "Cancel" mouse using a pop-up and you've stashed away who you are 10 dollars! What's more,
    dozens located in a number of father and mother believe there are certainly not talked about the main topics keeping up with a healthy free weight as their youngsters without regard to
    if you know living fat shows six pack abs risk to the young kids.

    During the time the food they eat should continue to him or her, it may be
    simple enough to be absent from via a chill, soap and water
    cover.

    my web site - toaster oven

    OdgovoriIzbriši